کامپیوتری ها
کامپیوتری ها

کامپیوتری ها

ترفندهایی جدید این بار در Ie7

به زودی همگی کاربران به لطف وجود IE7 در ویندوز ویستا این مرورگر جدید را تجربه خواهند کرد. هر چند که هم اکنون بسیاری از کاربران آخرین ورژن اینترنت اکسپلورر را بر روی ویندوز XP خود نصب دارد. IE7 نسبت به نسخه 6 خود تغییرات عمده ای کرده است. این تغییرات ترفندهای بسیار مختلف و جدیدی را نیز به همراه داشته است. هم اکنون قصد داریم جدیدترین ترفندهای موجود در IE7 را برای شما بازگو کنیم.

IE7، نه تنها دارای ظاهری جدید و آراسته است بلکه عملکردهای جدید بسیاری را نیز در خود جایی داده است. این نسخه از Tabbed Browsing پشتیبانی می‌کند و بدان معنی است که کاربر می‌تواند در یک پنجره چند صفحه را باز کند. این مرور گر از RSS-Newsfeeds نیز پشتیبانی می‌کند. توسط نوار جستجو می‌توان بدون هیچگونه دردسری، سوالات خود را در ماشین‌ها و خدمات مربوط به جستجو مطرح کرد. عملکردهای phishing-****** و نابود کننده رد باعث امنیت بیشتر می‌شوند. اگر هنوز نتوانسته‌اید درست تصمیم‌گیری کنید که آیا می‌خواهید از نسخه IE7 استفاده کنید یا نه، شاید توسط ترفندهای ما، کمی فکر در مورد تصمیم‌گیریتان راحت‌تر شود.

  ادامه مطلب ...

شبکه کردن دو سیستم با هم

با آمدن رایانه های جدید افراد بسیاری تمایل به خرید آنها پیدا می کنند پس از خرید یک رایانه جدید و سریعتر مدل قدیمی رایانه در گوشه ای انداخته میشود .بعضی از اشخاص از رایانه های لپ تاپ استفاده می کنند و می خواهند آن را با رایانه شخصی شبکه کنند .

  ادامه مطلب ...

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تاریخ ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394


بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394 می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 1394/03/03 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 1394/03/10 پایان می‌پذیرد. 

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394 اقدام نمایند. لازم به تاکید است با عنایت به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود داوطلبان می‌بایست همزمان با ثبت‌نام نسبت به درج رشته‌محلهای تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 200.000 (دویست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام و داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، می بایست علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 40.000 (چهل هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که در تعدادی از رشته های امتحانی، پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت خواهد پذیرفت، و در رشته های امتحانی که پذیرش با آزمون صورت می پذیرد تاریخ آزمون در روز جمعه 1394/05/16 خواهد بود. توضیحات بیشتر در دفترچه راهنما و اطلاعیه های بعدی به اطلاع خواهد رسید

کنترل را در دست خود بگیرید


ممکن است بخواهید یک کاربر خانگی یا اداری را از دسترسی به یک سری توابع خاص در منوی start محروم کنید به عنوان مثال برای حذف کردن تابع search از منوی start متغیری از نوع DWORD بسازید و نام آن را NoFind بذارید و مقدار آن را 1 قرار دهید به این ترتیب تابع Search از منوی start محو خواهد شد
یک مورد دیگر حذف کردن تابع Run میباشد برای این کار نیز متغیر دیگری از نوع DWORD بسازید و اسم آن را NORun بگذارید و مقدار آن را 1 قرار دهید .
و بالاخره برای این که جلوی انگولک کردن نوار تکالیف را توسط کاربران بگیرید متغیر دیکری تعریف کرده و اسم آن را NoSetTaskbar بذارید و مقدار 1 به آن بدهید این کار باعث خواهد شد تا نوار تکلیف و منوی start از پانل کنترل برداشته شوند

منوی start را سریع تر کنید


در منوی start زیر منوها پس از 400 میلی ثانیه ظاهر میشود که برای کاربرن حرفه ای ممکن است چند ثانیه طول بکشد شما میتوانید این زیر منوها را به سرعت برق ظاهر کنید آن هم با رفتن به سراغ کلید زیر ( البته قبلا از این کار یادم رفت بهتون بگم که باید از منوی start گزینه run را انتخاب کرده و سپس کلمه regedit را در آن وارد و ok را بزنید و حالا شما در رچیستری ویندوز هستید ) کلید زیر را در رجیستری پیدا کنید :
HKEY_CURRENT_USER\CONTROL PANEL\DESKTOP
در این جا فقره ی MENU SHOW DELAY را پیدا کنید مقدار این متغیر طول تاخیر منو را بر حسب میلی ثانیه از  0 تا 999 نشان میدهد که میتوانید با دادن مقدار 1 به آن سرعت آن را بسیار بسیار سریع کنید تا در نیم سوت زیر منوها ظاهر شوند